سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خط سرخ شهادت
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

در سومین روز شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سالروز شهادت تنها یادگار عاشورا، سید الساجدین امام زین‌العابدین علیه‌السلام و همزمان در آغاز هفته دفاع مقدس ونمایش اقتدار ملی وامادگی دفاعی نیروهای مسلح کشورمان ،نشان دادند که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به ویژه مثلث شیطان غربی ،عبری وعربی ،با ناکامی وشکست در دستیابی به اهداف ومقاصد شوم خود،در دشمنی با وحدت ،صلابت ،اقتدار،استقامت وافتخار آفرینی مردمان ایران زمین وپیگیری پروژه انتقال ناامنی به داخل میهن اسلامی ،از هیچ تلاش وتوطئه فروگذار نیستند وحتی حاضرند زنان ، کودکان ومردم بیگناه را نیز آماج اقدامات کور وحقیر تروریستی خوذ قرار دهند.


 

این جنایت در ادامه خباثت‌‌ و دشمنی‌های چهل سال گذشته بر علیه نظام جمهوری اسلامی است، اما ایران اسلامی هم‌چون گذشته بر تارک ملت‌های آزادی‌خواه جهان می‌درخشد و این ملت شهادت را افتخار خود می‌دانند و یقینا این‌گونه اقدامات  نه تنها هیچ‌گونه خللی در اراده راسخ آن‌ها ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب استواری و پایبندی بیش از پیش به نظام اسلامی و به دفاع از آرمان‌های خویش می‌انجامد.


بدخواهان و مستکبران آمر و مزدوران ضعیف عامل این جنایت بدانند که تجربه تاریخی، گواه عزت طلبی و انسجام روز افزون ملت ایران در مقابل با طراحان اصلی حوادثی از این دست بوده و دوران عزتمند دفاع مقدس ره آورد همین انسجام و عزت طلبی برخاسته از مکتب عاشورا است.

 


لذا ضمن اعلام مراتب تعزیت و همدردی با خانواده محترم شهدای این حادثه تروریستی  و ابراز همدردی باهمه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه دردناک ازخداوند متعال،غفران و رحمت الهی جان باختگان،شفای عاجل مجروحان و صبرو شکیبایی بازماندگان و اسیب دیدگان را مسئلت میداریم.و امیدوارم عوامل این حمله تروریستی هرچه زودتر شناسایی و مجازات شوند.


[ چهارشنبه 97/7/4 ] [ 11:2 صبح ] [ ت-منصوری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی است برای اینکه خارج و جدا از فضای جامعه ، کمی با شهدا باشیم . جایی برای کسانی که می خواهند در این بازار رنگین اینترنت ، چشمان و دل خود را بیمه کنند تا از دست فتن آخرالزمان در امان بماند . محلی برای یادآوری رشادت ها و رشیدانی که در طول 8 سال دفاع مقدس و در طول زمان پیروزی انقلاب و در طی سالهای بعد از خاتمه جنگ به شیوه های مختلف به این مرزو بوم خدمت کردند و با جانثاری خود ، عرشیان خدا را برای تحسین به فرش کشیدند . خصوصا کسانی که به عشق مادر سادات تا پایان این دنیای خاکی برای بشریت ناشناس ماندند . آری اینجا قرارگاه پروانگانی است که به گرد شمس ولایت گشتند و اینگونه خود را جاودانی کردند . هر چند که ناچیزیم ولی حداقل با یک صلوات برای تمامی حماسه سازان صدر اسلام تا عاشورائیان ایران ارادت خود را به آنها گوشزد کنیم تا ما را فراموش نکند . ان شاءالله
امکانات وب


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 173180