سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خط سرخ شهادت
قالب وبلاگ
محمد مهدی کازرونی در سال 1339 در روستای سعدی از توابع کازرون به دنیا آمد. او در سال 1362 در حالی که فرماندهی طرح و عملیات لشکر 41 ثارالله را بر عهده داشت،در عملیات والفجر 4 به شهادت رسید. از وی دو فرزند دوقلو بر جای مانده است که حکایت نامگذاری شان شنیدنی است. دو قلوهایش که به دنیا آمدند برای نام گذاری شان ، حاج مهدی گفت: هر چی قرآن بفرماید. قرآن را که باز کرد، آیه آمد «بشیراً و نذیر»ً.اسم پسرهایش را گذاشت بشیر و نذیر.

شهید محمد کازرونی



بشیر و نذیر این  عکسها  یادگاری متفاوت با پدرشان دارند. این چند تا عکس تقدیم می شود به همه آنان که همیشه به یاد دارند چه بهایی برای آن چه امروز برپای ایستاده پرداخت شده است. شادی روحش صلوات.

 

شهید محمد کازرونی

 

من نوشت :

 

ما آدم‌ها که ادعا داریم رسیدن به شما خیلی آسان است، کجای زندگی شما را می‌فهمیم؟ وقتی کودکی‌تان جهاد بود، نوجوانی‌تان جهاد بود، جوانی‌تان جهاد بود و سرانجام‌تان شهادت.

 

شهید محمد کازرونی

 

 من نوشت :

 

راستی، محبتِ فرزندانت را کجای دلت گذاشتی که نتوانست جلویت را بگیرد، شوقِ جهاد؟

 

 

شهید محمد کازرونی

 

اَللهّمَ صَلّ عَلی مُحَمَد وَ آلِ مُحَمد وَ عَجِل فَرَجَهُم وَاحْشُرنا مَعَهُم وَ الْعَن اَعْدائَهُم اَجْمَعین

ان شاءالله که شفاعت این بزرگمرد در روز حشر، نصیب همه بشه

التماس دعا

منبع :

وبلاگهای خودم در بلاگفا

نسیم شهادت وشهدا شرمنده ایم

 

 



[ یکشنبه 94/3/10 ] [ 11:49 صبح ] [ ت-منصوری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی است برای اینکه خارج و جدا از فضای جامعه ، کمی با شهدا باشیم . جایی برای کسانی که می خواهند در این بازار رنگین اینترنت ، چشمان و دل خود را بیمه کنند تا از دست فتن آخرالزمان در امان بماند . محلی برای یادآوری رشادت ها و رشیدانی که در طول 8 سال دفاع مقدس و در طول زمان پیروزی انقلاب و در طی سالهای بعد از خاتمه جنگ به شیوه های مختلف به این مرزو بوم خدمت کردند و با جانثاری خود ، عرشیان خدا را برای تحسین به فرش کشیدند . خصوصا کسانی که به عشق مادر سادات تا پایان این دنیای خاکی برای بشریت ناشناس ماندند . آری اینجا قرارگاه پروانگانی است که به گرد شمس ولایت گشتند و اینگونه خود را جاودانی کردند . هر چند که ناچیزیم ولی حداقل با یک صلوات برای تمامی حماسه سازان صدر اسلام تا عاشورائیان ایران ارادت خود را به آنها گوشزد کنیم تا ما را فراموش نکند . ان شاءالله
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 174343